Πολιτική Επιστροφών & Ακυρώσεων – dkotzias.gr

Στις περιπτώσεις κατά τις οποίες, με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα του dkotzias.gr, πουλήθηκαν προϊόντα κακής ή ελαττωματικής ποιότητας ή προέκυψε λάθος στη λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση κ.λπ., το dkotzias.gr αναλαμβάνει πλήρως την ευθύνη της αντικατάστασης ή το κόστος επιστροφής μέσω της συνεργαζόμενης εταιρείας courier, εφόσον πληρούνται οι παρακάτω προϋποθέσεις:

  • Το προϊόν είναι ανέπαφο.

  • Συνοδεύεται από την αρχική του συσκευασία και τα σχετικά παραστατικά (τιμολόγιο/απόδειξη, δελτίο αποστολής).

  • Δεν έχει παρέλθει χρονικό διάστημα μεγαλύτερο των 14 ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας.

Διαδικασία Ελέγχου

Για να διαπιστωθεί αν ένα προϊόν είναι ελαττωματικό, θα πρέπει πρώτα να μας αποστείλετε φωτογραφίες του προϊόντος στο email: [email protected]. Το αρμόδιο τμήμα θα εξετάσει το αίτημά σας και θα σας ενημερώσει σχετικά.
⚠️ Αν μας αποσταλεί προϊόν χωρίς να τηρηθεί η παραπάνω διαδικασία, τα έξοδα μεταφοράς βαρύνουν αποκλειστικά τον πελάτη και η εταιρεία μας διατηρεί το δικαίωμα άρνησης παραλαβής.

Εξαιρέσεις

Δεν είναι δυνατή η επιστροφή προϊόντων που έχουν παραχθεί/τροποποιηθεί ειδικά για τον πελάτη, όπως π.χ. χρώματα που έχουν αναμιχθεί με απόχρωση κατόπιν επιλογής του πελάτη.

Διαδικασία Επιστροφής

Για να πραγματοποιήσετε επιστροφή, θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας:

  • μέσω email στο [email protected], ή

  • τηλεφωνικά στα 2294 306699 ή 6934 928023.

Αφού ελεγχθεί ότι πληρούνται οι όροι και προϋποθέσεις επιστροφής, θα σας αποσταλεί το νέο προϊόν ή θα ολοκληρωθεί η διαδικασία επιστροφής χρημάτων.

Επιστροφή Χρημάτων

Η επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται με τον ίδιο τρόπο που έγινε η αρχική πληρωμή.

  • Σε πληρωμή με κάρτα → επιστροφή στην ίδια κάρτα.

  • Σε πληρωμή με τραπεζική κατάθεση → επιστροφή στον ίδιο λογαριασμό.

Ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα υπαναχώρησης χωρίς αιτιολογία εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή, σύμφωνα με τον Ν.2551/1994 (όπως τροποποιήθηκε από την Κ.Υ.Α. Ζ1-891/2013).


Ακύρωση Παραγγελίας

  • Η ακύρωση παραγγελίας γίνεται δεκτή μόνο πριν την αποστολή, με τηλεφωνική επικοινωνία ή μέσω email.

  • Αν η ακύρωση πραγματοποιηθεί αφού έχει ξεκινήσει η αποστολή, ο πελάτης επιβαρύνεται με τα έξοδα μεταφοράς.

  • Σε περίπτωση επιστροφής προϊόντος, τα έξοδα βαρύνουν τον πελάτη, ο οποίος έχει τη δυνατότητα να επιλέξει τον τρόπο αποστολής της επιστροφής.

Αν η πληρωμή έχει γίνει με τραπεζική κατάθεση ή κάρτα, μετά την ακύρωση απαιτείται επικοινωνία για να μας δοθούν τα στοιχεία του λογαριασμού σας, ώστε να επιστρέψουμε το ποσό (μετά την αφαίρεση τυχόν τραπεζικών εξόδων).
Η επιστροφή χρημάτων ολοκληρώνεται εντός 14 εργάσιμων ημερών.